Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Reklamáció és elállási jog

REKLAMÁCIÓ HIBÁS TERMÉK ESETÉN

Hibás termék esetén, kérjük töltse ki a lenti űrlapot. Munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Amennyiben a termék cseréjét kéri, legyen szíves csomagolja be a hibás árut és futárral küldjük a cserét. Ha nem kér cserét, akkor futárt küldünk a rossz termékért és a termék árát visszafizetjük.

Hibás termék esetén a szállítási költséget mindkét esetben természetesen mi álljuk, Önnek nem kerül pénzbe a hibás áru visszaküldése vagy cseréje.

 

ELÁLLÁS

Megrendelő a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 20 § (1) alapján 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlástól.

Ha elállási jogoddal élni kíván, köteles elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni a vállalkozóhoz, azaz hozzánk. Elállási szándékát jelezheti a +36/30-438-9505-ös telefonszámokon vagy az alábbi lehetőségei vannak nyilatkozata eljuttatására:

- postai úton (1149 Bp. Kövér Lajos utca 32.),

- kitöltheti a Webáruház Reklamáció/Elállás űrlapját, nyilatkozatát megteheti formakényszer nélkül elektronikus úton az info@ajandekillat.hu email címre küldött levélben, vagy felhasználhatja a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 2. sz. mellékletében található Elállási Nyilatkozat mintát is. Nyilatkozat minta letölthető innen is.

Az elállással kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket az ÁSZF 7. pontja tartalmazza. Az ÁSZF innen tölthető le.

Kérjük, töltsd ki az űrlapot!

 


 

Keresés